I'll kill you!

Hello!

Igår när jag var i stallet så visade Malin mig ett klipp på youtube :D

Det är en komiker som använder sig av dockor i sin föreställning och är faktiskt väldigt rolig.

Här är ett klipp ur "Achmed, the dead terorist" ^^

Mannen som egentligen snackar heter Jeff Dunham och är från USA. Han började med buktaleri när han var 7-8 år. Och jag tycker att han är enormt duktig! Tänk att kunna buktala :D

Jeff har flera återkommande dockor i sina shower, där Achmed the dead terorist är en av dom.

Se gärna fler klipp med hans andra dockor på youtube eller gå till hans officiella hemsida www.jeffdunham.com

Snart ska jag iväg till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Shiko

Blå är en av mina favvo färger!

Jätte fin blogg.

Ta gärna ett titt på min och kommentera!

2010-06-29 @ 18:32:04
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: mikaela

haha, dom där klippen är så roliga, och nice blogg förresten :D

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra! :D

2010-07-04 @ 00:03:20
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0