Non smoking policy



Känner mig rätt så mör i kroppen nu efter 5 dagar på jobbet, men härligt att kommit igång med att tjäna pengar igen :) Är inte roligt då man vet att 5k av 8k i månaden är lånade pengar :(

Men i höst ska jag ha sparat ihop så mycket att jag inte ska ta några mer lån. Hatar att vara skuldsatt.

Sitter och lyssnar på blandad musik på spotify. Funderar på att se en film på Voddler, ja jag har faktiskt fått en invite! Fick det för ca en vecka sedan o har sett en film redan. Funkar jätte bra om man har en bra uppkoppling.

Men vet inte om det finns så jätte bra filmer där egentligen som är gratis. De som man verkligen vill se (ex Sherlock Holmes) kostar 39:- att "hyra", visst inte så dyrt, men då känner jag att jag hellre betalar 59:- och får se den på stor tv med älskling i soffan :D

Om en vecka är det intagningsprov. Eller rättare sagt så är intagningsprovet klart nu och det kommer vara skönt att ha det klart. Vill bara ha det gjort.

Längtar faktiskt till skolan börjar igen! Vill inte ha sommarlov. Även om det är bra att tjäna pengar så tycker jag det är så roligt på praktiken så jag vill hellre vara på den :)

Menmen, först ska det vara sommar. Hoppas på en solig, varm och rolig sommar! Förra sommaren tyckte jag det var lite sådär. Men i år är det ett nytt år! :D

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0