Nu är det snart dags för MF ;)

Haha, inte så jag har dölängtat tills ikväll, men har faktiskt börjat gilla några av låtarna.

Eller ja. Den enda som jag tror att jag kommer lyssna på utanför Melodifestivalen är Anna Bergendahls låt.

Hoppas det vinner.

ELler ja, Saades låt går väl ann, men den blir ganska tjatig efter ett tag.

Har inte direkt sett ngt av de tidigare programmen då jag är en av dom där som vill ha tillbaka "ett programs" melodifestivalen. Tycker det kommer med en sådan massa skit musik nu. Tas in en massa dåliga låtar bara för att fylla upp.

Ne, gå tillbaka med ett program. Mycket trevligare.


Har dessa varit tillräckligt bra i år?? :S


Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hej

Att bra med dig?

Ha en trevlig kväll

2010-03-13 @ 22:00:27
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0