Tillbaka till verkligheten

Hej alla.

Har varit en hel vecka utan internet, men full av äventyr!

Ska ge lite feedback om min vecka 9.

Söndag 28/2
Planet går klockan 07.15
Jag och älskling går upp vid 04.30 för att åka iväg och hinna med planet.
Kommer fram till Teneriffa vid ca 13.30 och det är soligt och fint, och VARMT!!!



Måndag 1/3
Vakna vid åtta redo för en härlig dag på en underba ö.
Soligt och varmt, fast ganska blåsigt.
Jag och älskling tog en långpromenad på 4 timmar för att kolla in närområdet.

Tisdag 2/3
Solig men blåsig dag.
Vi tog en U-båts tur och såg på fikar, rockor och dykare under vattnet.
Efter Det tog vi en tur till Los Christianos och gick i en massa köpcentrum.



Onsdag 3/3
Denna dagen åkte vi till Siams Park som är ett stort bad och vattenland med en massa roliga vattenrutchkanor!



Torsdag 4/3
Först var vi på en marknad precis utanför hotellet. Köpte lite småsaker som jag ska ha när älskling och jag flyttar in i huset nästa helg.
Efter det hyrde vi en bil och åkte en dagstur upp till Teneriffas högsta berg som egentligen är en vulkan, men har inte haft et utbrott sedan 1728.



Fredag 5/3
Denna dagen var det underbart fint väder. Vi tog en tur med ett riktigt turisttåg som gav oss en liten siteseeing över området där vi bodde.
Efter det tog vi en lång promenad och gick till en del köpcentrum som vi sett under tågturen.

Lördag 6/3
Sista dagen och de var lite lätt sorgsa ögon jag hade hela dagen.
Tur var att denna dagen var den finaste av alla dagar och vi låg hela förmiddagen vid poolen! Hur underbart som helst.
Senare tog vi ännu en promenad och fotade omgivningarna i massor. (bilder kommer såfort jag fått in dom i datorn)

Söndag 7/3
Hemresa. Hur råkigt som hels. Hade lätt kunna stanna en vecka tll. Men älskling tyckte det var skönt att få komma hem igen. Han var nöjd med den veckan han haft.

Så det är vad jag har haft för mig en senaste veckan! Är nu helt tillbaka! Solbrun och fn ;)

Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Gloriaah

fin blogg! :)



vad gör du?

2010-03-08 @ 16:44:48
URL: http://gloriaah.blogg.se/
Postat av: Simba

Söt blogg o(=^w^=)o ♥

2010-03-08 @ 17:47:01
URL: http://simbas.wordpress.com
Postat av: emilia

anmäl dig till veckans blogg på min blogg!? kram :)

2010-03-08 @ 18:02:11
URL: http://eemilialindmark.blogg.se/
Postat av: Jessica

Anmäl dig till Veckans blogg!

Resultat på Fredag!

Ta chansen!

2010-03-08 @ 19:37:50
URL: http://sofuckingreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0