Lördag morgon

Vaknade ganska tidigt idag. 07.15 och blev bryskt påmind om att älskling inte sover hemma denna helgen.
Han är nämligen i Kiel med en massa kompisar för att festa hela helgen. Fick ett sms igårkväll att han vunnit 200 kr ur en enarmad bandit. Resan börjar ju bra. Sedan att han redan panerat att må kasst på söndag, det får han faktiskt skylla sig själv. Haha. Hoppas han inte tror att jag ska finnas där och tycka synd om honom ;) Men det är klart. Är man flickvän så är man ^^

Jag själv ska få finbesök idag av Emma o Lelle! Vi ska först ta en shoppingrunda på stan o sedan ska vi hem o laga Gulasch soppa! Mumms! Sedan blir det tjejkväll hela kvällen.

Nu ska jag äta frukost o sedan ska jag städa huset. Passade Softy (Bilden) från i torsdags tills igår fredag så det finns en hel del att städa upp.

Det var underbart fint väder igår. Fotade lite i trädgården men typiskt nog så har jag glömt usb sladden i alingsås så det blir ingen bildvining från det tyvärr.

Nä,  u är jag hungrig!

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Lizy

Gud vilken underbar bild!

2010-05-15 @ 14:46:47
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :') Finns även en annan tävling i bloggen lite längre ner också .. Alltså så finns det just nu två tävlingar att delta i om du är intresserad :-)

2010-05-15 @ 15:45:33
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0