Vecka 20



Är det bara jag som tycker att den försa delen av detta året gått otroligt fort? Det är redan vecka 20! För tio veckor sedan så hade jag min första praktikdag och det känns inte alls som att det var så länge sedan. Snart är sommaren här med sommarjobb och allmänt härligt vidär får man hoppas.

Älskling sa igår något som gjorde mig väldig glad. Han frågade om jag var intresserad att åka upp till sockholm ngn helg i sommar. Har bara varit där ett fåtal ggr och det skulle vara grymt kul att åka dit med älskling. Gå på skansen och grönan. Dock tycker inte jag att grönalund är något i jämförelse mot Liseberg. Men så är jag ju Göteborgare enliggt älskling så det kanske inte är så konstigt! Haha!

Men man vet aldrig hur det blir. Vi kanske tar en tur till London istället. Who knows? ;)

morgon har jag sovmorgon o jag ska verkligen sova ut! ^^

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken UNDERBAR liten misse! :) Jag har en likadan liten (jättestor) röd klump som ligger och sover på min mage just nu! :)

2010-05-17 @ 21:24:11
URL: http://scenbloggen.com/carolines
Postat av: HelloNicki

Hoppas du får en underbar dag! :)



Kramis!

2010-05-18 @ 12:06:46
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0