Make something



Halli hallo!

Idag har jag och älskling varit duktiga. Älskling har satt upp utebelysningen! Och det blev verkligen en stark julkänsla när han tände dom ^^

Jag själv har bakat hela dagen. Först bakade jag kanelbullar som det kommer bilder på senare, och just nu väntar jag på att en bröddeg ska jäsa klart så dn ska in i ugnen :D

Annars har det inte hänt så mycket. Imorgon blir det antagligen praktik. Är inte 100% säker än då jag först på morgonen ska in till en bilverkstad och få lagat ett bildäck. I fredags när jag kom till bilen efter en hel dag med hovslagaren så hade jag fått punktering.. Är aningen misstänksam att det inte var en olycka.. Men kan inte lita på trollhättebor! ;)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0