Thats soooo wrong!



Ärligt talat! Jag skäms så för dom!

Men ärligt så tycker jag faktiskt sååååååååååå himla snd om föräldrarna. Även om de har bäddat sin egen säng så saknar ju många av deltagarna i svt:s "ung och bortskämd" respekt för andra människor.

Och speciellt respekten för sina egna föräldrar!

Jag skulle verkligen itne kunna kolla min mamma eller pappa i ögonen om jag ens krävde hälften av vad de ungdommarna får...

Aja, det är deras liv. MEn ärligt, jag skulle inte vilja  ha min mamma eller pappa rännandes hemma hos mig var o varannan dag :S

PINSAMT!

Menmen, det blev en väldigt rolig serie iaf!

Det roliga är att de tävlar ju om en resa jorden runt, men vafa, får de ta med sig föräldrarna med då så att de ar någon som kan tvätta och laga mat åt dem under resans gång?? :S

PS: rätt person åkte ut igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0