A long long time



Längtar så, o snart är det dags igen! Eller ja, det är inte förens v. 8 men ändå, det börjar att närma sig iaf ;)

Ni som kanske inte har hängt med så kan jag förklara för er att de självklart är Eurohorse i Göteborg som jag snackar om!

Skolan ska även denna gång ha en egen monter och självklart så kommer jag att ställa upp ;)

Man får ju gratis biljetter både till mässan och till showen i scandinavium!

Så nu är det laddning. Vet att Stockholms Horseshow är innan dess, men skillnaden mellan dessa är ju att det i stockholm bara är en massa show, i göteborg är det ju en massa spännande tävlingar!

Längtar som sagt väldigt mycket. Och denna gången ska jag inte boka in något annat den helgen. Förra året kunde jag ju bara vara där 2 av 4 dagar då jag och älskling åkte till Teneriffa för en helt underbar vecka där!

Längtar väldigt mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snälla kan du rösta på mig här, även om du röstat förut så kan man rösta flera gånger!! :)

Skulle va jättesnällt!! ♥



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

2010-10-24 @ 12:13:21
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0