Already done!



Jag kom, jag såg, jag segrade!

Hehe, jag har faktiskt redan varit iväg på dagens praktik :S

Vi skulle först verka tre shettisar och två åsnor. Men det var tydligen så att åsnorna va borta, så vi hade bara tre shettisar att ta hand om. Och detta gjordes mer eller mindre på en halvtimma. Och så var denna dagen slut! Haha.

Ne, men så är inte riktigt fallet. För jag och Mats (min praktikvärd) ska åka till skara vid halv tolv för att medverka på ledningsmötet på skolan. Då min nuvarande klass inte valt en ny elevrepressentant ännu så står jag kvar på den posten och ska alltså åka dit för att vara med idag.

Så så ligger det till.

Btw, shettisar är en mardröm att verka! De är inte still och de har för korta ben för att man ska kunna hålla fast dom mellan sina egna ben, man får alltså sitta på huk o på knä för att få det gjort :(

Aja, nått ska man lära sig varje dag :D

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0