And there was the winter



Ingen praktik idag!! Fasen vad trisst... Och anledningen gör ju så att jag inet kan göra något alls utom något i hemmet. Och är inte så jätte sugen på att städa.

När jag gick upp i morse var det fullt med snö (ca en-två centimeter) på marken. Men det var inte det värsta, det värsta var islagret som bildats. Jag har kvar mina vinterdäck i alingsås så det är faktiskt rent livsfarligt för mig att ta mig ut på vägarna.

Praktikvärden verkar inte heller ha vinterdäck så han gav mig "sovmorgon". Vet inte om detta gäller hela dagen iofs. Han sa att han skulle ringa senare...

Menmen. Vinter då alltså.. Mindre kul. Hatar när det är snö och is. Hade vi inte nog med det i våras? Då låg ju snön kvar ända in i april!! Och så ska det inte vara...

Vill ha sommar och soool!!

Nu ska jag nog gå och krypa ner bredvid älskling i soffan. Han har tänt mysig brasa i kaminen och jag får väl medge att det är ganska mysigt after all ;)


Kommentarer
Postat av: josefine

grymt fin Bild :)

2010-10-22 @ 16:57:38
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Virginia

Vacker bild :)

2010-10-22 @ 18:02:15
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0