Come closer, look through my eyes



Har haft en riktigt trevlig praktikdag idag. Vi är nu två praktikanter hos hovslagaren så det var mycket livligt i bilen idag.

Hade två tappskor, tre helskoningar, en halvskoning och en verkning. Inte så jätte mycket jobb för tre personer men det är även intressant att sa på och se hur det ska göras.

Nu ska jag faktiskt bara ta det lugnt. jag vill fan bli frisk nu från denna hemska förkylning! Vill kunna ut o springa och röra på mig utan att bli andfådd för minsta lilla och få ont i halsen o i näsan :(

Längtar till varmare breddgrader gör jag också. Vill inte vara i kylan. Vill ligga vid en pool i 35C och bara vara!

Köpte en pocketbok i lördags btw. Det var "En Geishas Memoarer" är helt fast i den och ska nog ta o läsa i den nu. Kan verkligen rekomenderas till folk som gillar att läsa. Ser ingen anledning till att rekomendera den till någon som ändå inte gillar att läsa..

Aja. Vi hörs mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0