Come this way!



Är helt färdig idag :(

Är så trött att jag skulle somna ögona bums om jag la ner mitt huvud mot kudden nu..

Hade lagom att göra på praktiken, nita och dra av skor på 3 hästar.

När jag kom hem vid 15.00 tiden så väntade mamma och ville dra med mig ut på en drygt timmes lång promenad i det enligt henne härliga höstvädret...

Då jag vid den tidpunkten inte hade mycket mer för mig så sa jag ja och vi gick ut.

Men jag är ju fortfarande förkyld och att gå ute och bli varm är ju iofs ganska bra, men inte att det blåste ganska kallt..

Hoppas jag inte vaknar upp med feber imorgon!!!

Nu ska jag nog ta och läsa lite mer i boken "En Geishas Memoarer"!


Kommentarer
Postat av: ojsemma

snyggsnygg bild

2010-10-13 @ 08:46:10
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0