Happy Ending



Satans vad jag var nere idag på jobbet.

Hatar otrevliga kunder.

Ärligt? Skulle ni ens gå tillbaka till affären och försöka lämna tillbaka en vara utan kvitto? Uppbryten förpackning? Varor som ni provat? Som ni har provat på era husdjur?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Inget byte!!

Hmm, men om man ska betala 414 kronor, men bara har 411 kronor, vad skulle ni göra? Fråga om det gick bra att inte betala mer? Säga att man betalar de sista tre kronorna nästa gång? Klaga hos chefen för att kassören gör sitt jobb och inte går med på mindre än vad han ska betala?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Handlar man så ska man ta mig fan betala hala summan! Annars ber man att återkomma då man har pengar....

Och det sista som jag hoppas att ni skulle göra är att trakassera kassörskan som bara gör sitt jobb genom att säga saker som; "dig vill jag inte handla av mer", "vilken dålig service" eller den "bästa" av alla "Du ska bara veta att jag itne kommer att handla här igen".

Jag skiter fullständigt i om du ditt kräk, som är så dum o tror att du har rätt att byta en vara som är uppackad och PROVAD på din hund! Den var ju fan helt full av hundhår(!), inte kommer tillbaka och handlar mer! Det finns tonvis av trevliga kunder som jag vill expeditiera, men dig vill jag fan inte ha med att göra igen!

Märks kanske vad jag hade för kunder idag :(

Shit vad världen är full av dumma människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0