Nothing else matters



Lite ledsam rubrik, eller vad tycker ni. Vet faktiskt inte riktigt varför jag skrev det :S

JAg är iaf glad. Eller ne, det är jag inte alls. Jag är dunderförkyld!!!

Det är ett rent helvete att stå neråtböjd när man har ont i bihålorna. Jobbigt som fasen!

Men jag ska väl inte klaga, då blir det säkert värre, peppar, peppar!

IAf, vart ibäg till skara. Roligt. Träffa klasskompisar......

Hemresan var lite seg då jag började få en ordentlig huvudvärk och trodde att näsan skulle sprängas :(

Menmen, nu hemma o jag ska nog ta o sova ngn timme.. är super trött! Kanske en kopp te också, det skulle faktiskt inte sitta fel :D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0