Oh, my god!



Ja verkligen herregud! Jag har inte bloggat på nästan över en vecka!!! Detta är katastrof. Har verkligen itne fått skriva av mig :S

Iaf.

Lite summering av veckan som gått: HEKTISK!!!

Helgen var helt okej, jobbade lördag och var o red hos en jobbarkompis på söndagen. Måndagen var jag ledig, men hade en massa att göra med ett skolarbete som skulle in.

Tisdag var det skola hela dagen o grupparbete som verkligen suger! Hatar grupparbeten. Speciellt när vissa i gruppen måste vara den som bestämmer, trots att vi skrivit på ett gruppkontrakt där alla skulle få sin röst hörd så slår människan näven i bordet så fort vi andra inte gjorde som hon ville.. Hatahatahata!!

Iaf.. Onsdag bar det av till Ullared med vänner från FH09. Hittade en massa bra att ha saker, speciellt en massas fina julgardiner o jultillbehör :D Längtar såååååå mycket till jul!

Torsdag var det verkstadskurs o jag blev äntligen klar med min älskade pedistal! Ska ta ett kort så fort jag får möjlighet till det så ni får se på den ^^

Fredagen var jag i skolan hela dagen, och när jag kom hem så kom Emma, Krille o Peter hem till mig o älskling! Vi åt tacos och åkte o bowlade 21.00-23.00. Kom hem igen speöade lite wii, o sedan var det dags för som att åka hem :(

I lördags hade jag o älskling besök av hans syster o hennes familj. Lagade god mat o vi hade det trevligt. Vi planerar en resa till fjällen nästa år där jag ska lära älskling åka skidor på nytt. Han har åkt förut men jag vill verkligen leka skidlärare ^^

Å så till igår. Var väl egentligen bara en städdag, men vi pkte o hälsade på älsklings mamma o pappa en sväng på förmiddagen. Tog en fika och pratade en massa.

Sedan bar det av till Alingsås. För idag började min praktik med hovslagar Mats. Har två veckor praktik här i alingsås o sedan sex veckor med en trevlig herre i trollhättan :D

Sååååååååååååååååååååååå..........

Det var veckan det :)

Hoppas ni har haft en lika rolig vecka som jag har haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0