Was that an eco?

Så var det torsdag. Eller ja, det har det varit i 17 timmar och 35 minuter... Men känns som att dagen har gått fortare än så :(

Hade sista praktikdagen med Mats idag. Kommer sakna de två stollarna nu när jag går in på tredje veckan praktik fast med en ny praktikvärd.

Ska väl bli spännande iofs :)

Men tiden går väldigt fort, det gör den :(

Snart är det banne mig jul! När jag kommer tillbaka till skolan är det redan v 50!! Ca en vecka kvar till jul alltså :O

Idag var vi på tre ställen. Först var vi nere i flodatrakten o skodde en islandshäst. Jätte söt liten varelse som hade en mega stor lugg som skymde hans vackra ögon! Fattar inte hur hästägarna som låter de stackars djuren gå runt med en sådan stor lugg så att den skymmer ögonen. Han vart lite halvt stressad innan han fick se oss ordentligt..

Sedan bar det av mot Råda ridklubb. Där vart det tre hästar som var jätte söta och stog så snällt! Underbart när hästar är väluppfostrade o inte några monster! HEllo alla hästägare! Det är aldrig försent att lära en gammal häst att sitta!!!

Sedan var det en Galoppör mot alingsås som skulle bli skodd. Söt liten pålle och jag kom för första gången i kontakt med en aluminium sko! Hur jäkla lätt som helst!

Rolig sista dag med mats alltså.

Imorgon blir det storhandel på ica maxi då jag får 10% på ett köp. Tänkte att det är ju lika bra att handla mycket och "tjäna" (spara) mer pengar!

Kom på mig själv för en stund sedan att jag glömt att skicka in studieförsäkrans pappret så inte så konstigt att mitt CSN inte har kommit ännu!!!

Men som tur var så jobbade jag ju i sommras så jag har en hel del pengar över :)

Dumma mig!!!

Men nu har jag glömt det. De kommer väl komma in om ca en vecka antar jag :)

Nu ska jag gå o läsa!!



Jätte bra bok! Måste verkligen se filmen! Men läsa ut boken först! ;)


Kommentarer
Postat av: elina

Hej, allt bra? :)



-BIAUTY

2010-10-14 @ 19:57:44
URL: http://biauty.blogg.se/
Postat av: Laila

En bra bok=)

2010-10-14 @ 23:08:38
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0