Win some, lose some



Vilken helt otroligt underbar helg jag har haft!!

Lelle o Emma kom hem till mig o älskling igår. Vi lagade sushi tillsammans. Inte älskling dock som avskyr sushi (his loss) så han köpte pizza. Men sushin blev jätte god och det var första gången som Emma gjorde egen!

Sedan satt vi och snackade hur länge som helst, och dessa två underbara människor är sååå himla trevliga att bara sita och snacka med :)

Vi löste väl inte direkt några världsproblem ;)

Sedan runt tio tiden så kom det en hel drös med killar från trollhättan som älskling bjudit in! Verkligen trevliga pöjkar kan jag säga.

Kvöllen blev snart natt och jisses vad skoj det var! Alla var hur trevliga som helst!

Gud, det var verkligen en sådan där natt som man bara vill att varje lördag ska vara! Trodde inte man kunde ha så trevligt!!

Iaf.. körde Emma o Lelle till tåget vid halv tio, var nog lite för tidigt för mig att köra egentligen då jag drack till ganska sent, men ingen snut vid vägkanten, o vad jag vet så körde jag inte ihjäl någon heller.

Sedan bar det av ut till "svärfar" för att hjälpa till att flytta en massa träd som han fällt, fast jag smet in med tidningen och satt o läste den istället, har ju min förkylning att ta hand om!

Sedan hem o laga mat. Blev en enklare gryta med fläskytterfilé och så ungsstekt potatis!

Sedan kollade jag o älskling klart på filmen Step Up. Den är väldigt bra om man gillar fattig-pojke-rik-flicka berättelser!

Sedan bar det av till Alingsås. har ju sista veckan med hovslagaren här. Nästa vecka är det med en i Trollhättan. Kanske jag träffar Fågel eller någon annan som var med igår!! Haha :)

ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0