A touch of perfection



Är klar med planteringen, blev faktiskt väldigt nöjd över vad jag åstadkommit. Kan visa i senare inlägg hur det blev :)

Är faktiskt kul att inse att man faktiskt kan göra fina saker! Trodde faktiskt inte det skulle bli så bra ^^

Haha, slut med komplimanger till mig sjäv ;)

Älskling blev nästan helt bestört när jag berättade att jag tänkte plantera o dekorera med ljung. Han sa att han bara ser ljung som ogräs som bara ska växa ute i skogen. Får väl se vad han säger imorgon när han ser hur fint det blev ^^

Nu är det strax dags för Bondi Rescue!! Gillar verkligen det programmet :D

Saknar min tid i Australien enormt, kan knappt tro att det är över två år sedan jag var där :(

Men nya resor är i planeringsstadiet med älskling, o ingen i hela världen skulle ag hellre åka någonstans med :)

puss


Kommentarer
Postat av: Julia

allt väl ? :)

2010-09-22 @ 20:35:32
URL: http://missmarvellous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0