Chocked, shattered and confused

Det är ju väldigt nära valet nu o jag kan ekänna att jag inte är jätte intresserad av valet. Dock är jag väldigt fashinerad av vad som kommer upp nu precis innan valet. Det är mycket pajkastning m.m..

En grej som jag reagerade väldigt mycket på är Soran Ismails youtubeklipp där han lagt ut en snutt ur en video där SD:s pressekreterare Erik Almqvist attackerar en av Ismails Vänner.



Här framgår att Almqvist huttar en spark mot Sorans kompis.

Dock fick Soran ett svar från självaste Almqvist där det framgår att ISmail valt att bara lägg ut en vald del av hela händelseförloppet. Erik Almqvist har i sitt svar med en längre snutt som visar att det bara är i självförsvar. Och sparken är inte menad för att träffa killen, utan bara sparka bort en läskburk som killen hotat att skada Almqvist med.



Vem som har rätt o vem som har fel i denna frågan kommer jag inte att snacka om då jag anser att det aldrig är ens fel att två träter.

Men visst har det börjat att hettas upp nu bara tre dagar inför valet ;)


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-16 @ 12:11:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0