Liberty through power



Är nu hemma från skolan. Idag fortsatte vi med smideskursen där vi gör våra egna pedistaler! Är grymt nöjd med min då jag var den enda som valde att göra en med platta som fot. De andra valde att göra ben som var upphöjda. När vi snackade med en som tagit examen redan sa han att det bästa är att ha en som har platt fot, alltså så som jag har, för de upphöjda ger ryggen fel vinkel då man ska stå på den med en del av foten.

Nu kanske detta är ren grekiska för er som inte vet hur man skor en häst.. men det får ni leva med ;)

Annars idag ska jag städa undan en del. Imorgon kommer älskling hem å då ska det vara rent o snygt :D

Måste komma ihåg att köpa magneter till pedistalen! Fasen, jag hade ju tid till det idag.. Men glömde.. tur att vi inte ska ha svetskurs fören nästa vecka igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0