Live it



Hello!

Har verkligen varit kass med bloggandet i helgen. Ska nu ge en förklaing varför ;)

I Torsdags kom älsklng hem o ja, jag hade ett svårt val, en mysig middag o mys framför tv:n med älskling eller att sitta själv framför datorn.. Jag valde älskling :D

I fredags kom jag hem från skolan vid halv fem och då åkte jag o älskling direkt till en ford återförsäljare för att kolla på ny bil. Älskling är så sugen på en kombi! :D Sedan bar det av mot alingsås o middag med päronen o sedan var jag jätte trött så såg lite på tv:n o sedan sängen :D

I lördags så jobbade jag :) Var helt okej då jag gick o tänkte på kvälle hela dagen :) Jag o älskling var bjuda på 90-talsfest! Lelle fyllde 23 för ca en vecka sedan så hon hade kalas ;) Var grymt roligt att träffa alla goa människor igen :D

Igår (söndag) var jag o älskling på Liseberg :D Det var skansk dagen där o då pappa jobbar på skanska så hade vi gratisbiljetter o gratis åkpass! Var jätte roligt o vi vann stjärnvinsten på både dumle o marabou! Plus lite gosedjur från gripklor o karm-hjulet :D


Älskling kommer ju ha mer glädje av dessa då jag inte är jätte förtjust i chocklad, men visst ska han inte få ha det alldeles själv :D




Kommentarer
Postat av: linneagrahn

Hej :) Jag har just nu en tävling på bloggen där du har chans att vinna ett gulligt armband.

Tävlingen hittar du här: http://linneagrahn.blogg.se/2010/august/...armband.html#comment



Jag ber om ursäkt om du är emot sådana här inlägg! :)

2010-09-06 @ 08:34:25
URL: http://linneagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0