Long time, no seen


Denna helgen har varit helt galet fullbokad :S

I torsdags kom jag inte hem från skolan förens vid halv åtta tror jag det var. På fredag hade jag o älskling myskväll efter att jag kom hem från skolan. På lördagen åkte jag till jobbet klockan 07.00. Sedan kom älskling o vi gick Ljus i Alingsås som nu har dratt igång. Lite sämre än förra året iofs! I söndags var jag o älskling o handlade julljusstakar o dylikt, blev en hel del. Lite tidigt kanske men jag var så sugen! Sedan bar det av till jobbarkompisen Annicas stall o rida lite häst, hur roligt som helst. Red en fin liten ex travare som nog var blend det lugnaste jag någonsin suttit på! Sedan bar det av till päronen o packa iordning för att snabbt sätta mig i bilen o köra till Uddevalla igen. Väl hemma så hade älskling tänt ljus i nästan hela huset o lagat god mat! Han påminner mig alltid så bra varför jag älskar honom ^^

Och nu är det måndag. De andra har föreläsning, men kände inte att jag behövde gå på den igen. Så idag ska jag städa, o senare ska jag jobba med skolarbete... Tråkigt då det var ett tag sedan o jag är helt kass på att skriva pm!!!

Dock ska jag sätta ihop en powerpoint till redovisningen, o det är jag både bättre å o mer motiverad att göra :)

Så, där har ni min dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0