Perfect view



Nu när man sitter o äter frukost så funderade jag på hur mycket jag saknar att äta frukost vid den perfekta utsikten!

Är inte detta den ultimata utsikten att äta frukost till??

Bilden tog jag på Teneriffa när jag o älskling var där i slutet av februari/början av mars. Känns inte som att det var så öängesedan, men det är ju faktiskt nästan ett halvår sedan.

Men vi planerar ju självklart fler roliga resor tillsammans. Vi har snackat om en kryssning i Florida. Men ska se på lite fler alternativ först :)

Planerar ni ngn resa??


Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du fokis blogg?

Grym blogg du har!

Kram ^^

2010-09-13 @ 09:13:13
Postat av: Älva

Hej hej! Såg din kommentar på Fokis blogg :)

Skulle du vilja ha en ny design? Maila isåfall bilder (om du vill ha bilder) och annat som du gillar till mig.



Kram, och trevlig dag!

2010-09-13 @ 09:15:58
URL: http://peaceews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0