Soo not my style!



Åh, minns när jag tog denna bilden :)

Det var mitt i vintern o marken liknade kristall med all snö :)

Iaf. Jag gillar inte mig själv just nu...

Jag hade för en gång skull sova ut. Har ofta planerat det tidigare, men det har alltid kommit upp ngt som gjort att jag måste gå upp. Men idag hade jag inget att stressa upp till.. Vad gör jag.. jo jag vaknar halv åtta!!!! Blir galen på mig själv. Blir ju självklart helt klarvaken o kan inte somna om, trots försök.

Varför är jag alltid så trött på morgonen när det är skola eller jobb?? Men när jag är ledig så kan jag vakna jätte tidigt o verkligen inte kunna somna om!! :(

Iaf, ska äta frukost nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0