Sweet sweet memories



Time for freeedaymys!

Japp så är fallet. Är hemma hos mammi o pappi i alingsås för helgen då jag jobbar lördag o söndag. Stackars älskling ringde precis o sa att han tvingades äta mcdonalds idag bara för att jag inte var hemma o kunde laga mat, han tror att han kommer magra av till bara ett skelett innan helgen är slut ;)

Haha, för honom! Ne men han klarar sig! Hela frysen är full med mat så magrar gör han nog inte..

Iaf, bilden som jag hade tänkt att skriva om först.. Bilden tog jag på min resa i australien. Just denna är tagen när jag åker i en buss ner till Sidney (en busstur på två o en halv dag!) och vi är på en bro! Hade precis vaknat upp o såg att solen var påväg upp över horisonten. Så mysigt.. Fast träsmak i rumpan hade man ju ;P

Iaf, nu är det fredagsmys med mamma o pappa! hehe, låter som att ajg var fem...

Hörs eventuellt senare!


Kommentarer
Postat av: love&peace

Fin bild^^

2010-09-20 @ 13:40:58
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0