Take a moment, take two


Känns inte som jag har gjort något annat än burit ved idag... Men det artar sig. har bara hälsften kvar o ingen stapel har trillat ännu ^^

Ska ta en varm o skön dusch.

Något som jag verkligen märkte av när jag var ute var hur otroligt kallt det är!

Visst visste jag att hösten har börjat, men jagsnackar alltså vintekyla nu :(

Aja, snart är det jul! ;)

Föresten ska jag till Ullared den 2 oktober! Då ska jag se till att köpa klart alla julklappar, visst är det tidigt, men bättre att bara gå i en enda butik under en dag o hitta allt istället för att virra omkring hur länge som helst i olika affärer :S

Hehe.

Nepp, nu in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0