The face of the enemy



Har precis haft besök av en trevlig kille från Anticimex!! Anledningen är att jag o älskling haft sådan otur med getingar. De har verkligen byggt bon överallt! Hade anticimex här för första gången för ca 4 veckor sedan. Då hade vi väldigt många vid ena gaveln på huset. De var här o tog bort tre bon från vinden.

Bara två veckor efter det är det fortfarande en massa getingar som svärmar utanför ett nu nytt ställe en bit från det gamla. Inget bo på vinden så denna gången sprutar de ett medel som blockerar ingångarna för dom.

Men visst tar det inte slut! Då det börjar bli höst så blir getingarna slöa och börjar lea sig in i huset! Var en gång efter en helg vi nte varit hemma som det kryllade av både döda o levande getingar på golvet i vardagsrummet och i sovrummet!!!

Tänk på då att jag har väldig geting skräck!! Stackars mig :(

Killen från anticimex sa att det förhoppningsvis inte kommer vara ngt problem om en-två veckor, då de kommer dö av.. Men vill liksom inte riskera att krypa ner i sängen bland massa döda och levande, slöa getingar O.o



Min största skräck!!!



Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Åh fy vad äckligt! :S

Vi har samma fast med sånna där stora hästmyror. Usch usch! Men som tur är har det blivit bättre nu.

2010-09-06 @ 10:31:17
URL: http://qristaall.blogg.se/
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Åh fy vad äckligt! :S

Vi har samma fast med sånna där stora hästmyror. Usch usch! Men som tur är har det blivit bättre nu.

2010-09-06 @ 10:31:17
URL: http://qristaall.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

oh jag hatar getingar!

2010-09-06 @ 10:35:02
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0