The forgotten Atlantis



Tjohoo.. Har varit på jobbet o jobbat hela dagen. När jag kom hem så tog jag e tur med Softy! Saknar verkligen att promenera med henne! Min lilla boll!

Hmm, ngt annat som jag skulle vilja ta upp är faktiskt att tipsa om spelet Atlantis! Man går in HÄR och trycker på "spela atlantis" så sätter man igång o börjar!

Spelet påminner om "Bejeweld" eller vad det nu heter o man ska flytta så man får minimum tre av samma figur i rad tills hela spelplanen har fått en gul bakgrund. O man får passa så att tiden inte går ut!!

Ett mycket beroendeframkallande spel kan jag garantera!

Har ni spelat det innan??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Jag skickar detta meddelandet till folk runt om i bloggvärlden i hopp om att få lite feedback.

undrar om du vill säga några få ord om vad du tycker om min blogg?

och även om du inte läst bloggen så får du gärna säga något om helhetsintrycket!

kram.

2010-09-18 @ 16:48:29
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Tawnie

Verkar kul, ska pröva ^^

2010-09-18 @ 19:42:47
URL: http://tawnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0