U may shut up, or i will use it against u!



Har på Cops i bakgrunden på tv:n. Det programmet är ju verkligen bara för roligt!

Alltså inte intressant eller liknande, bara urfånigt så det blir roligt. Undrar om poliserna i USA verkligen är sådanna eller om de spelar en annan roll så fort kameran är riktad mot dem.

Iaf. Var i skolan idag o vi hade verkstadskurs o jag gjorde färdig min pedistal. Ska bara skaffa fram några magneter som ska svetsas fast med, o sedan ska den målas.

Det var faktiskt jätte kul att se sin skapelse. ÄR så himla stolt över vad jag har skapat. Min pedistal är lätt en av de snyggaste av alla där.

Vedvedvedvedved... Bära ännu mera ved idag. Kanske hinner med några vändor innan det blir mörkt.

See ya all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0