Whuts up?



Godermorgon :D

Vaknade idag o satte på nyhetsmorgon på tv, as usual.

De intervjuade partiledaren för Piratpartiet. Ingen vidare intervju tycker jag då mannen som sitter brevid Kristin Kaspersen hela tiden håller på att avbryta för att göra egna påståenden!! Kan man inte bara hålla käft o låta gästen svara på frågan först innan man säller en underfråga...

Det är ju väldigt mycket om valet nu.. Är faktiskt lite trött på det. Men självklart ska jag gå o rösta. Dock vet jag faktiskt inte på vad.

Fast jag vet vilka jag inte kommer rösta på iaf...

Såg på ngn sajt att tv 4 inte kommer sända Sverigedemokraternas reklamfilm, självklart blev jag nyfiken och kollade på youtube.

Har ni sett den??

Jag tog den faktiskt inte seriöst och vet inte om jag ska skratta eller gråta :S

Men lever man i en demokrati å ska faktiskt allas åsikter räknas...



Vad tycker ni om den??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0