Make it your own



Halli hallo!

Efter jobbet idag så åkte jag ut till sommarstugan och smidde lite i min "nya" ässja! Är så sjukt glad att jag köpte  en när tillfälle gavs så jag kan fila lite på mitt smide under sommaren, det dumma var bara att jag inte fick tummen ur innan hälften redan gått ;)

Men nu är den igång! Dumt bara att gasolen tog slut idag, måste fylla på den, men det kostar tyo 400 kronor så får se om budgeten tillåter det :S

Men är ju bra att ha under hela det sista året också, plus att det är super att kunna ha med när man sedan är ute och skor :D

Yeay för min ässja alltså!

Och för er som undrar vad en ässja är för något:



Detta är dock inte min, den har jag inte hunnit ta kort på, denna bilden är lånad härifrån :)
Men den ser exakt lika dan ut så ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0