By myself



Då har det ju självklart snöat igen!

Ja, jag hatar snö! Blev så glad när de visade plusgrader på vädret. Men så kom det mer snö istället!

Fan vad jag är trött på det här nu.

och ja! Jag vet att en hel del där ute sitter och säger/skriver "alltså jag sröt mig så på när folk klagar på snön, det är faktiskt sverige vi lever i!"

Ja det är sverige vi lever i, men av mina 23 år, vad jag minns, så har vi i 95% av alla vintrar knappt haft någon snö alls. Lite kan ha kommit, legat i några veckor, och sedan försvunnit...

JAG HATAR IAF SNÖ!

Och de som säger annat har inte bil/körkort, åker sällan med kollektivtrafik och absolut inte en pojkvän/flickvän som plogar bort snön från vägarna...

Är helt ensam här hemma nu pga denna jävla snö. Ska jag och älskling få någon helg tillsammans?

FANFANFANFAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0