Live and let die



Hello!

Idag har verkligen varit en aningens slapp dag.

Började med en sovmorgon till 10.00, hos mig och älskling är det sällan det blir så sent ;)

Sedan bar det iväg till ett stall hos älsklings bror för att verka en liten ponny :)

Gick fint.. det känns att jag saknar praktiken nu ^^

Men snart drar även den igång :D

Sdan dess har jag o älskling inte alls gjort något vettigt... Älskling sitter och spelar wii spelet Zelda. Tyvärr kan man bara vara en spelare så jag får inte vara med :( Jag får underhålla mig själv..

Inget roligt väder idag, det regnar ju iofs inte, men det är svinkallt!!

MEnmen, längtr till våren o absolut till sommaren! ^^

Menmen, nu ska jag väl gå o göra något vettigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0