Narnia: the voyage of the Dawn Treader



Igår var jag och älskling och kollade på den tredje filmen om narnia.

Den var helt okej faktiskt :)

Det var första gången jag såg en film i 3D och om jag ska vara ärlig så vart jag inte vidare förtjust i det :(

Glasögonen var tunga så jag fick on på näsan, och jag tyckte att vissa saker blev mer otydliga.. Jag kanske gjorde fel, vem vet..

Iaf så var filmen bra. Dock blev jag väldigt känslosam när kusinen Eustace blir förvandlad till drake och lilla Ripipip tar sig ann honom!

Så sött!

Blev lite ledsen även i slutet då de säger farväl, Lucy och Edmund för sista gången D: Och en liten tår kom när den modiga lilla Ripipip paddlar sig iväg till Aslans rike och lämnar narnia :'(

NU blev det en massa spoilers här o jag hoppas inte att jag försört något för er ;)

Men ni som inte har sett den, ja, gå o se den, den är värd pengarna ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0