Perfection



Så då var det torsdagsmorgon. Fast själv har man varit uppe sedan halv sju. Måste ju ställa in den rätta dygnsrytmen ;)

Har ätit frukost, gjort mig iordning, varit ute med hunden och nu sitter jag här. En effektiv morgon om jag får säga det själv.

Jag och mamma ska ta en halvdag på stan. Först ska vi förbi mitt jobb för att se när jag jobbar nästa gång och sedan ska vi vidare.

Har lovat att köpa en kalender till älskling. Måste hitta en fin ^^

Själv fick jag Stallboken av skolan så jag har ingen ursäkt för dålig planering ;P


Hmm, sedan måste jag ringa praktikvärden och checka av med honom inför kommande vecka! Mycket att hålla reda på! Tur att jag har min stallbok :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0