Rainy day



Så, nu har jag och älskling precis ätit middag. Blev lite enkelt med stekt potatis och korv ^^

När jag lagade mat på nyår så brände jag mig på handen, det läker självklart men det kliar som bara tusan!

Det ända älskling säger är "men klia tillbaka då!" Mindre hjälpsamt :(

Kan ju inte klia tillbaka för då gör det ju ont :(

Usch o fy. Bara att hålla ut antar jag :/

Vädret är btw kasst idag, regnar!!

När fasen hade vi regn sist?? Haha, flera månader känns det som ^^

Men det är ett gott tecken för då försvinner snön fortare! :D


Kommentarer
Postat av: MYMiC

haha åh, värsta regnet jag varit med om måste ändå ha varit när jag var i thailand >_<;

2011-01-08 @ 17:38:52
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0