Never ending story



Hello!

Jag ska faktiskt precis ta och börja baka, och inte vilket bak som helst, utan hastbullar :)

Fick reda på att man kunde baka bullar på under en timma om man följde det HÄR receptet på bloggen Bli min jäst!

Det är ju superbra om man har ont om tid och vill baka något gott att ta med sig ut i sommaren på en picnic i det gröna eller varför inte en liten fika på stranden efter ett svalkande dopp?? :)

Det sistnämnda är det jag och älskling ska göra idag! Vi ska till stranden senare med älsklings syster med familj ^^ Och självklart så ska vi bada med!! :D

Älskar faktiskt att bada! Det blev faktiskt ett dopp igår i grebbestad när jag och älskling var där med emma o krille ^^

Ne, nu måst jag sätta igång och baka om det ska bli något! ;) Kanske lägger upp några bilder sedan hur resultatet blev, men annars så kan ni gå in på tidigare länkar och se bilder o finna receptet där :D

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Niles

Sv: Härligt! Själv ska jag jobba :)

2011-07-31 @ 10:46:15
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0