Hej igen



Hmm, ja idag har det varit praktik till 100%. Först tre aningen hispiga halvblod varav jag fick sko den ena av :)

Sedan bar det av till ett litet stall där vi skulle verka två. Eller snarare jag fick verka dom! Inget emot det iofs, men den ena ville verkligen inte stå still...

Sedan vidare till sista stället där vi hade två skoningar. Fast det blev en och en halv till slut då ägaren inte hade tänkt rida så mycket :S

Sedan har jag varit på promenad och köpt biljetter till Pirate 4 på Bergakungen på lördag med älskling, Emma och krille :D

Ska bli kul, har verkligen sett fram emot denna filmen ^^

Det känns som att det är mycket nya filmer jag vill se nu, snart kommer ju även X-men - First class!! O den ska jag verkligen gå o se!! Ensam eller ej!

Haha..

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0